איזה מזגן כדאי לקנות?

מזגנים – בין אם מזגן מיני מרכזי, מזגן חלון או כל סוג אחר של יחידת קירור, הם מצרך חיוני ברוב משקי הבית, ובמיוחד בישראל. עם טמפרטורות הקיץ הלוהטות, הצורך במשב רוח קריר ומרענן הנושב ברחבי הבית, הוא כבר מזמן אינו עניין של מותרות אלא צורך קיומי בסיסי.

אבל איך אפשר לדעת איזה מזגן כדאי לקנות?

יחידות מיזוג אוויר מגיעות בצורות ובגדלים שונים. על מנת לבחור את הסוג הנכון של יחידת מיזוג אוויר, אתם צריכים קודם להעריך היכן אתם הולכים להתקין את היחידה. מדירות סטודיו ודירות קטנות דרך דירות גדולות מרובות חדרים ועד אחוזות, ישנם גורמים רבים ושונים לשקול ולקחת בחשבון, בעת הערכת סוג יחידת המיזוג המתאימה ביותר.

אז איזה דברים כדאי לשקול לפני הרכישה?

ישנם היבטים שונים שיש להביא בחשבון כאשר מנסים להחליט איזה מזגן כדאי לקנות, כגון כמה חדרים יש בבית, מה גודלם, האם כבר יש מערכת אוורור במקום, והאם המזגן ימוקם בתוך הבית או מחוצה לו. לבתים גדולים, כנראה שתתאים יחידת מיזוג אוויר מורכבת ויקרה יותר, כמו מערכת מזגן מיני מרכזי, היכולה לספק את הכוח והקירור הדרוש כדי להגיע לכל רחבי הבית. לבתים קטנים יותר או דירות סטודיו, בהן רק חדר אחד או שני חדרים צריכים להתקרר, תספיק יחידת מיזוג קטנה ופשוטה יותר. להלן כמה נקודות שיש לשקול לפני הרכישה:

  1. כמה מקום אתם רוצים לקרר?

    אנשים מסוימים אוהבים לשמור את עליות הגג או המוסכים שלהם מקוררים, למטרות אחסון, ואנשים מסוימים רק רוצים מיזוג אוויר בחדר השינה שלהם. חשוב לקחת בחשבון גם חדרים נוספים או חללים קטנים יותר בבית אליהם תרצו שיגיע המזגן.

  2. איכות הבנייה והחומרים מהם עשויים הקירות

    בתי לבנים ישנים נוטים יותר לספוג חום, ולשמור אוויר חם מאשר מתחמי דיור חדשים עם תרכובות כימיות מיוחדות בקירות, וצבע המיועד להחזיר חום. חברות מיזוג אוויר רבות מציעות בדיקה ביתית בחינם, שתעזור לכם לקחת בחשבון גורמים שונים כשאתם מנסים להחליט איזה מזגן כדאי לקנות לבית.

  3. מיקום הבית והסביבה הקרובה

    האם הבית נמצא תמידית תחת קרני השמש או שאתם גרים בבית המוקף בעצים גבוהים המגנים מהחום? האם יש גבעות או הרים בקרבת מקום מאחוריהם השמש שוקעת בשעה מסוימת בכל יום? האם אתם חיים במדבר, שם מזג האוויר אינו חם מדי, אבל הלחות גבוהה מאוד?

  4. היכן צריך למקם את יחידת מיזוג אוויר?

    כאמור, ישנם סוגים שונים של מזגנים שכדאי לשקול. ניתן לרכוש יחידות מזגן מיוחדות המותקנות בחלונות, מחוברות לרצפה או מחוברות לקיר. יחידות מסוימות ממוקמות מחוץ לבית, בעוד שאחרות ניתן להציב במיקום דיסקרטי יותר. יש גם סוגים שונים של מזגנים ניידים.

רוצים לדעת איזה מזגן כדאי לקנות ולהתייעץ עם המומחים בתחום? צרו קשר עוד היום עם מיזוג נטו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.