מזגן מיני מרכזי – בוסט לפרודוקטיביות במשרד

שמירה על פרודוקטיביות העובדים במשרד בקיץ, יכולה להיות מאתגרת – עם הטמפרטורות המשתוללות בחוץ, תפוקתם יכולה לרדת באופן משמעותי בשל אי נוחות גופנית, וחוסר יכולת לחשוב על כל דבר אחר חוץ ממזג האוויר. החדשות הטובות הן כי מזגן מיני מרכזי יכול לעזור עם מערכת HVAC מתוחזקת היטב והגדרות טמפרטורה נכונות, אפשר ליצור סביבת עבודה נוחה שתהפוך את העובדים למרוצים יותר – ועובדים מרוצים, הם עובדים פרודוקטיביים! מאושרים בתורו יותר פרודוקטיבי. הנה רק כמה דרכים בהן מזגן במשרד יכול לשפר את הפרודוקטיביות:

יצירת סביבת עבודה נוחה

סביבת עבודה נוחה יכולה לשפר משמעותית את יעילות העובדים. אם מקום העבודה חם מדי, העובדים ירגישו עייפים, מנומנים, איטיים ועצבניים. אם מקום העבודה קר מדי, העובדים ירגישו חולים, חסרי תחושה, נוקשים או רדומים, עקב זרימת דם חלשה. בשני המקרים, זה יכול להקשות עליהם להתמקד ולהתרכז בעבודתם. אם הטמפרטורה במשרד תהיה קרירה כאשר בחוץ חם, או חמימה כשבחוץ קר, לעובדים יהיה נוח ואז הפרודוקטיביות יכולה לגדול באופן דרסטי.

שמירה על טמפרטורה יציבה

שמירה על טמפרטורה יציבה יכולה גם היא להפוך את סביבת העבודה במשרד לנוחה, ואת העובדים לפרודוקטיביים יותר, בכל ימות השנה. הטמפרטורה האידיאלית עבור פרודוקטיביות משרדית מקסימלית היא 21 ℃, וכל דבר מתחת או מעל זה יכול להפחית אותה בצורה משמעותית. כמובן, שמידת הקור או החום בחוץ צריכה להילקח גם היא בחשבון. מזגן מיני מרכזי מכוון על טמפרטורה קבועה יעשה פלאים במשרד. מזגן מולטי יוכל גם לדאוג שבכל חדר במשרד תהיה טמפרטורה קבועה שונה

בקרת טמפרטורה ולחות

מזגן מיני מרכזי עם מערכת HVAC שמגיע עם תרמוסטט לתכנות, יכול גם היא לעזור לעובדים להרגיש יותר טוב ונוח במקום העבודה. שליטה על תרמוסטט המשרד, או על רמות הטמפרטורה והלחות, יכולה להשפיע באופן חיובי על הפרודוקטיביות וגם על המורל. רמת לחות יחסית של כ 40% , היא הטובה ביותר עבור ביצועים גבוהים, אבל היא יכולה להיות מאתגרת במהלך הקיץ והחורף. עם זאת, 24-25 מעלות בלחץ נמוך, יכולות להיות די נוחות. חשוב לציין שבכל זאת תצטרכו להגיע לפשרה משרדית – במיוחד בין הנשים לגברים, ובין העובדים הצעירים למבוגרים – שכן קרוב לוודאי שהם יהיו בעלי העדפות שונות. מבוגרים למשל, פחות פרודוקטיביים בסביבות קרות. לכן, כאשר מישהו רוצה לשנות את הגדרת הטמפרטורה, כולם חייבים להגיע להסכם – אלא אם כן קניתם מזגן מולטי, כאמור.

מניעת בעיות בריאותיות

על ידי קביעת רמת טמפרטורה ולחות נכונות, אתם יכולים גם למנוע מבעיות בריאותיות להתרחש, וכך לשפר את הפרודוקטיביות במשרד. אם יהיה קר מדי במשרד, העובדים יכולים בסופו של דבר לחטוף “שפעת מזגנים”. ואם יהיה חם מדי, העובדים יוכלו לקבל מכת חום, או פריחה מהחום הנגרמת על ידי הזעה מוגזמת כשיש מזג אוויר חם ולח. אז הקפידו לשמור על המשרד חמים כשקר בחוץ, ולהיפך. מזגן איכותי המתוחזק היטב,יכול לעצור בעיות בריאותיות אלו וכךלהגביר את הפרודוקטיביות ולצמצם ימי מחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.